Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Reclamatie comportament angajate


13 raspunsuri la acest subiect

#1
Pepco

Pepco

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.624 mesaje

Postat 28 septembrie 2017 - 21:45

Vreau sa reclam comportamentul descurajant si chiar agresiv al angajatelor unui magazin. Cui ma adresez, sefului de magazin, daca il gasesc, sau ANPC-ului?

 

Nu am bonul pentru ca nu mi l-au dat, m-am intors sa-l cer si au zis ca l-am pierdut eu.



#2
Collins20

Collins20

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.307 mesaje

Postat 28 septembrie 2017 - 22:51

Sefului de magazin .

 

Daca ai platit cu cardul poti dovedi ca ai cumparat de acolo , dar asigura-te ca iei bonul de fiecare data , daca ei " uita " , il ceri .

Ai vrut sa returnezi sau sa schimbi ceva si te-au refuzat?



#3
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.190 mesaje

Postat 28 septembrie 2017 - 23:45

Pepco, pt ca nu ti-au dat bon fiscal (si tu ai cerut, ca esti obligata sa-l soliciti), reclamatie la ANAF. Evaziune fiscala. Se vor potoli repede. Plus ca ai dreptul sa iei produsul fara sa-l platesti, daca nu vor sa elibereze bon fiscal [:D]

 

Pentru alte probleme: incerci mai intai sa rezolvati pe cale amiabila, adica in prima faza sa vorbesti cu un sef, supervisor sau cum s-o numi. Abia pe urma, daca ai epuizat toate caile si tot nedreptatita pare sa fii, atunci te adresezi ANPC. Si aici se potolesc rapid, nu prea au chef sa-i "calce" autoritatile.



#4
Pepco

Pepco

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.624 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 08:53

Ai vrut sa returnezi sau sa schimbi ceva si te-au refuzat?

 

Nu. S-au comportat cu mine de parca voiau sa-mi bage pe gat niste produse de proasta calitate, mi-au atras atentia ca prea foiesc produsele si sa fac bine sa le pun la loc aranjate cum au fost, iar cu baiatul, nu mai spun, i-au smuls produsele din mana, i-au spus ca nu au voie copiii sa atinga nimic, in timp ce pe alti copii ii serveau bine mersi.

 

Am mai fost in acel magazin noi doi si nu am patit asa, dar acum erau vanzatoare noi, in varsta, de obicei sunt tinerele.


Editat de Pepco, 29 septembrie 2017 - 08:54 .


#5
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 10:05

Nu. S-au comportat cu mine de parca voiau sa-mi bage pe gat niste produse de proasta calitate, mi-au atras atentia ca prea foiesc produsele si sa fac bine sa le pun la loc aranjate cum au fost, iar cu baiatul, nu mai spun, i-au smuls produsele din mana, i-au spus ca nu au voie copiii sa atinga nimic, in timp ce pe alti copii ii serveau bine mersi.

 

Am mai fost in acel magazin noi doi si nu am patit asa, dar acum erau vanzatoare noi, in varsta, de obicei sunt tinerele.

Si ai mai si cumparat din acel magazin?

Eu plecam imediat si nu mai intram ever.


Editat de mianda, 29 septembrie 2017 - 10:06 .


#6
Letitia1

Letitia1

    Membru VIP

  • PAID
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 17.224 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 10:42

Eu la Kaufland in Iasi am avut asemnea experiente in aprilie anul asta. De 3 ori am fost si de tot atiea ori am fost luata de parca venisem sa cer degeaba. Toate erau mai in virsta, cu o fata de parca erau obligate sa lucreze acolo! Frate, esti nemultumit, da-ti demisia. De ce clientul sa iti vada fata aia acra, cu ce sint vinovati clientii ca tie nu iti place jobul? Pun pariu ca afara e coada la jobul ala care tie nu iti place si il faci in sictir. 

 

N-am avut timp de garagatza, dar am zis ca data viitoare le fac poze si le trimit sefilor lor si la presa, eventual pe pagina de FB a magazinului!

 

Personalul mai tinar a fost foarte amabil si dragut, mai mare dragul.



#7
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.190 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 12:24

Sunt o gramada de oameni sictiriti si care vorbesc de sus... am intalnit si eu destui...

 

Daca am fapte concrete de reclamat (la care adaug si comportarea necorespunzatoare a personalului), le scriu pe toate mailurile din conducere, sau pe pagina de reclamatii a magazinului. De fiecare data au raspuns... sunt de principiu ca o reclamatie nefacuta = problema inexistenta pentru respectivii, caci nu stiu de ea si or crede ca totul merge bine.

 

Si la ANPC am facut plangere cuiva (aveam o livrare si trecuse termenul, iar ei nu ziceau nimic.... cica nu gasesc pachetul nostru... nu-l gasesc si pace... sa asteptam). Platisem si avansul cand am dat comanda si aveam nevoie in casa de acel pachet (era un pat supraetajat pt copii). Am tot asteptat. I-am amenintat cu ANPC-ul. Ne-au luat cu placa "chemati pe cine vreti dvs". Indata ce i-a contactat ANPC-ul, sa vezi cum a rasarit si pachetul nostru din depozit (l-au gasit rapid). Cine ne suna apoi disperat sa ne roage sa le spunem celor de la ANPC ca s-a rezolvat problema si retragem plangerea? Cine? Vitejii care ne spuneau ca putem sa chemam pe cine vrem noi... Na ca i-am chemat si nu le-a convenit.



#8
Letitia1

Letitia1

    Membru VIP

  • PAID
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 17.224 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 14:38

Sunt o gramada de oameni sictiriti si care vorbesc de sus... am intalnit si eu destui...

 

Daca am fapte concrete de reclamat (la care adaug si comportarea necorespunzatoare a personalului), le scriu pe toate mailurile din conducere, sau pe pagina de reclamatii a magazinului. De fiecare data au raspuns... sunt de principiu ca o reclamatie nefacuta = problema inexistenta pentru respectivii, caci nu stiu de ea si or crede ca totul merge bine.

 

Si la ANPC am facut plangere cuiva (aveam o livrare si trecuse termenul, iar ei nu ziceau nimic.... cica nu gasesc pachetul nostru... nu-l gasesc si pace... sa asteptam). Platisem si avansul cand am dat comanda si aveam nevoie in casa de acel pachet (era un pat supraetajat pt copii). Am tot asteptat. I-am amenintat cu ANPC-ul. Ne-au luat cu placa "chemati pe cine vreti dvs". Indata ce i-a contactat ANPC-ul, sa vezi cum a rasarit si pachetul nostru din depozit (l-au gasit rapid). Cine ne suna apoi disperat sa ne roage sa le spunem celor de la ANPC ca s-a rezolvat problema si retragem plangerea? Cine? Vitejii care ne spuneau ca putem sa chemam pe cine vrem noi... Na ca i-am chemat si nu le-a convenit.

Si unde gasesti emailurile si pagina de reclamatii? Pe site-ul magazinului? Si la ANPC cum faci reclamatia? Online? Vreau sa stiu, ca data viitoare nu mai las situatia asa. Mutlumesc!



#9
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.190 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 14:44

Nu. S-au comportat cu mine de parca voiau sa-mi bage pe gat niste produse de proasta calitate, mi-au atras atentia ca prea foiesc produsele si sa fac bine sa le pun la loc aranjate cum au fost, iar cu baiatul, nu mai spun, i-au smuls produsele din mana, i-au spus ca nu au voie copiii sa atinga nimic, in timp ce pe alti copii ii serveau bine mersi.

 

Am mai fost in acel magazin noi doi si nu am patit asa, dar acum erau vanzatoare noi, in varsta, de obicei sunt tinerele.

Cam deplasat comportamentul.... nu prea merge cu ANPC, ca nu ai cumparat ceva de care sa nu poti beneficia, e vorba doar de comportamentul vanzatoarelor.

Este un magazin de retea (gen Mega Image, Kaufland etc) sau un mic magazin de cartier? Inclin sa cred ca ultima varianta...

Ar merge:

- reclamatie catre seful/administratorul/supervisorul/patronul magazinului. Daca e un magazin mare, atunci poti si la ei pe site, la vreo pagina de client sau pe adresele de mail ale superiorilor. Daca e un magazin de cartier, cerut sa vorbesti cu sefu', caruia ar fi bine sa-i inmanezi si o adresa scrisa, in care sa precizezi data, ora, si vanzatoarea (daca avea ecuson) din magazin si exact ce s-a intamplat

- La acuze ca sa pui produsele la loc si iesiti ca sa nu daramati ceva - trebuie verificat daca respecta standardele vis a vis de distanta intre rafturi. Nu stiu unde le poti gasi, dar exista, trebuie cercetat. Functie de suprafata magazinului, trebuie sa pui un anumit numar permis de rafturi, pastrand o anumita distanta intre ele, sa poata omul sa treaca lejer. Nu ai voie sa umpli magazinul pana la refuz si apoi sa urli la clienti sa nu darame ceva ca platesc. Exista si reguli de asezare a produselor pe rafturi...

- Daca nu ti se da bon fiscal, ti-am mai spus: Anaf. Le spui ca denunti un caz de evaziune fiscala.

- Pentru diferente intre pretul afisat la raft si cel cerut la casa (daca patesti) - la fel ANPC. Sunt obligati sa incaseze pretul de la raft, chiar daca intre timp le-au modificat. Nu le-ai modificat si la raft - la revedere! Refuz - ANPC 021-9551 Cred ca-i asteapta cu bratele deschise :)))))))

 

Ce ma enerveaza comerciantii astia care see cred inca pe vremea lui Ceausescu sa ia peste picior clientii.....


Editat de monicabo, 29 septembrie 2017 - 14:44 .


#10
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.190 mesaje

Postat 29 septembrie 2017 - 17:05

Si unde gasesti emailurile si pagina de reclamatii? Pe site-ul magazinului? Si la ANPC cum faci reclamatia? Online? Vreau sa stiu, ca data viitoare nu mai las situatia asa. Mutlumesc!

Pai de ex. magazinele mari gen Mega Image, Kaufland, Carrefour, au site si au o pagina de reclamatii pt clienti. 

Am facut o reclamatie la Mega o data, de ex. pentru ca nu m-au primitin magazin inainte de inchiderea programului. Era 10 fara 10, am vrut sa intru sa cumpar ceva, iar vanzatoarea a tipat la mine sa ies, ca ea a inchis. I-am aratat ceasul, a zis ca n-o intereseaza si a urlat la mine ca la ultimul om. Pana la urma nu am iesit si a fost obligata sa-mi vanda. Dar am reclamat comportamentul... Peste vreo 2 zile, 

 

https://www.mega-image.ro/onlineForm asta e o pagina de contact... eu aici le-am scris de ex.

 

La ANPC am facut reclamatie online, pe siteul lor. Am dat datele, am atasat factura, chitanta, hartia cu data de livrare... si ne-au contactat cred ca in vreo 10 zile, parca...

Numarul de telefon 021-9551 cred ca este pentru chestii mai urgente, pentru care nu poti astepta pana la 30 de zile, dar nu am fost nevoita sa sun. 

Dar stiu de ex. pe cineva care a sunat, pentru ca vanzatorul nu a primit bani marunti (monezi) de la copilul lui, care a vrut sa-si ia niste bomboane, persoana a sunat, si cei de la ANPC le-a spus ca daca tot nu le primeste maruntisul, atunci vor veni in control. Au acceptat urgent monezile... Clar nu le convine sa vina

 

Cu ANAFul... magazinele sunt obligate sa aiba afisat asta: http://discutii.mfin...ntbonfiscal.pdf

Daca apar probleme, e un nr la care poti sa suni, in acel afis. Nu am incercat.... desi uneori ar fi trebuit, nu des ce-i drept... dar sunt magazine marunte care nu dau bon fiscal.

 

La orange iarasi am avut de facut o reclamatie... desi nu chiar reclamatie, insa nu reuseam sa lamuresc problema cu operatorii din call center, iar ei nu escaladeaza mai departe, adica sa te puna in legatura cu cineva mai sus decat ei. Te aburesc ca problema va fi comunicata, sa astept.. am tot asteptat. Si am scris un mail la toate adresele de mail de la orange pe care le-am gasit.... office@,.... contact@... si tot asa, am pus vreo 5 adrese... imediat m-a sunat un manager si problema s-a rezolvat foarte rapid.

 

Astea sunt exemplele mele...n-am facut nici eu multe reclamatii, dar acolo unde a fost cazul, am facut plangeri, nici eu nu accept sa fiu calcata in picioare de diversi comercianti.




Panic Questions

  • miha444
    - mar 22 2024 16:22

  • Progesteron in sarcina

    Flor_i
    - mar 18 2024 13:02

  • Cat mănâncă bebe la 2 luni

    mada204
    - mar 08 2024 16:24

  • PoÈ›i naÈ™te mai devreme de termen?

    Ezraa
    - mar 08 2024 06:39

  • Dermatita atopica

    MGeorgi30
    - mar 02 2024 13:10

Last Blogs

  • Morfologie trimestrul 1

    ZDenisa
    - Ieri, 22:56

  • Morfologie trimestru 1

    Mica13
    - Ieri, 20:46

  • 6 luni

    EusebiaRalu
    - Ieri, 19:29

  • Vitamine preconceptie si in sarcina

    Deutzuk
    - Ieri, 14:03

  • Pregătindu-ne pentru sosirea micuÈ›ului

    AdrianaBlo
    - Ieri, 13:30

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -