Buna seara! Ma confrunt cu o problema legata de metodele folosite de invatatoarea copilului meu.
El este in clasa 0 si de cand a inceput anul scolar invatatoarea a semnalat aproape zilnic cate o problema. Nu neg existenta problemelor, insa ma deranjeaza abordarea.
1. critica de fata cu copilul si alti colegi si chiar fata de parintii din curte (s-a intamplat sa ne cheme pe aprox.10 dintre parinti impreuna cu copilul in clasa pt.a-i mustra ca au vb...)
2. eticheta gen "lenes" (deoarece nu se apuca de lucrat fisa o datacu ceilalti copii; mie imi spune ca nu intelege ce are de facut uneori sau ca nu ii reuseste)
3. impartirea clasei in parati si paraciosi, sefi si subordonati (el face parte din categ paratului, insa nici in postura cealalta nu mi s-ar fi parut potrivit)-sustine ca multi copii nu indeplinesc sarcinile decat daca sunt parati...
In plus, invatatoarea a tras concluzia ca copiii nostri nu reactioneaza bine la invatarea prin joaca, motiv pentru care a trecut la abordarea traditionala. Prin a deveni "balaur " si a aplica cele de mai sus, banuiesc ca considera ca preda traditional...Ma intreb daca nu cumva are de gand sa aduca si Calul Balan in clasa curand...
Ma rog, a mai declarat in sedinta ca ne e suficienta pentru 33 de copii, si de aceea are nevoie de "ajutoarele copii paraciosi si sefi"...
Nu stiu cum sa o abordez, insa simt ca trebuie sa fac asta curand.
Voi ce ma sfatuiti sau cum ati proceda?