Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Telekom


67 raspunsuri la acest subiect

#31
Marina

Marina

    Membru de baza

  • Moderators
  • 6.356 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 21:26

Alizee si ce reclami la protectia consumatorului? In afara de ce a explicat alyx strict? Ca daca esti amenintat si hartuit te duci la politie sau judecatorie daca ai chef dar OPC cu ce ajuta in cazul vivianei? Daca tu ai priceput ceva din argumentatia Eumadei felicitari, eu am priceput doar un user dand info incorecte, nefacand distinctii bazice intre coduri, intre notificare si procedura executarii silite, adica hai sa ma bag in seama. Cand nu mai avut ce croseta a luat-o ironic cu Draga.

#32
Alizee

Alizee

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.337 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 22:22

Am reclamat o institutie pe site ul ANPC. Acolo, este un tabel in care iti cere copii dupa toate documentele care justifica reclamatia, apoi este o rubrica in care sa explici situatia. 

 

In locul Vivianei, as incepe intai de aici, as astepta concluziile si, in functie de acestea as merge mai departe.



#33
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 22:37



Am reclamat o institutie pe site ul ANPC. Acolo, este un tabel in care iti cere copii dupa toate documentele care justifica reclamatia, apoi este o rubrica in care sa explici situatia. 

 

In locul Vivianei, as incepe intai de aici, as astepta concluziile si, in functie de acestea as merge mai departe.

Tocmai, reclamatia nu se justifica!

 

Problema pe care o are Viviana nu tine de ANPC. De fapt, e o falsa problema.

Ea se simte nedreptatita deoarece e tratata ca un posibil viitor rau platnic. Cei de la Telecom vor spune ca e o informare generala. Ceea ce fac ei nu e ilegal, e doar imoral. 

Iar ANPC-ul nu se ocupa cu imoralitatea  [:)]


Editat de mianda, 08 februarie 2016 - 22:38 .


#34
Marina

Marina

    Membru de baza

  • Moderators
  • 6.356 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 22:47

De fapt Alyx i-a dat o idee buna sa-i reclame pt ca nu au fost descriptivi in factura suficient incat sa poti identifica serviciul facturat.

#35
Alizee

Alizee

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.337 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 22:53

Tocmai, reclamatia nu se justifica!

 

Problema pe care o are Viviana nu tine de ANPC. De fapt, e o falsa problema.

Ea se simte nedreptatita deoarece e tratata ca un posibil viitor rau platnic. Cei de la Telecom vor spune ca e o informare generala. Ceea ce fac ei nu e ilegal, e doar imoral. 

Iar ANPC-ul nu se ocupa cu imoralitatea  [:)]

 

Am recitit subiectul. Cei de la Telekom o ameninta ca daca nu va plati, ii vor transmite datele personale, recuperatorilor. 

 

Dupa parerea mea, de nespecialista, cred ca reclamatia poate fi justificata, atat pt atitudinea neprofesionista si amenintatoare si pt ca nu explica pt ce este factura.

 

Sa ne amintim ca nu se depasise termenul de plata.



#36
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 23:58

De fapt Alyx i-a dat o idee buna sa-i reclame pt ca nu au fost descriptivi in factura suficient incat sa poti identifica serviciul facturat.

Nu, Viviana ar fi vrut asta:

"Eu mi-as fi dorit asa: Sa primesc factura si atatDaca m-as fi dovedit rau platnic nu aveau decat sa imi trimita cate scrisori de dragoste doreau.Dar NU inainte.

 

Eu consider asta abuz si intimidare."

 

De aici inteleg ca a trecut peste faptul ca nu era prea detaliata factura.

 

Si eu consider ca e tot abuz si intimidare, insa cei de la Telecom pot spune ca e o simpla si banala informare generala. Si din pacate, legea e in favoarea lor.

Simplu!



#37
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.191 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 00:13

Eu cred ca toate firmele de telefonie/cablu sunt la fel. Eu am probleme cu UPC-ul care din punctul meu de vedere e mai rau ca Romtelecomul. In urma cu trei ani si jumatate am vandut un apartament la care aveam contract cu UPC. In zona in care mi-am cumparat casa era doar Romtelecom asa ca nu am putut continua tot cu ei. Vanzarea s-a facut pe 15 august cu drept de habitatie 30 de zile. A doua zi sotul meu a mers si a predat echipamentul UPC si i s-a spus ca trebuie sa mai achite 1 luna ca asa prevede contractul in caz de reziliere. Sotul meu a achitat o factura reprezentand perioada 7 august-7 septembrie si i-au zis ca asta e tot. Atunci cand ne-am mutat ne-am inteles cu fostul proprietar sa mai pastram cheia de la posta inca 3 luni si sa ridicam corespondenta care ne priveste el urmand sa inchirieze apartamentul Dupa vreo 2 luni trecand prin zona oprim si in cutia de posta erau facturi pentru lunile octombrie si noiembrie. Mergem la UPC isi cer scuze si promit ca vor storna facturile. Dupa 3 luni primim mesaj de la UPC ca mai avem de achitat o factura de 80 ron si penalizari. Mergem din nou si iar promit ca vor storna factura emisa gresit. Dupa 1 an ne suna o firma de recuperari ca avem de achitat 150 ron factura restanta de la UPC. Le cer sa  imi arate actele pe care le au (asta pt ca eu nu am avut contract cu UPC pt ca am fost preluati de la o firma mica de cartier pe care au cumparat-o iar in contactul pe care il am cu Romtelecom scrie ca in cazul instrainarii locuintei perioada de reziliere este 3 zile nu 30 ca la UPC) si ei imi cer sa fac eu dovada(cu copii acte de vanzare, facturi) ca nu am datorii. Concluzia am blocat nrumerele lor de tel(vreo 4-5) si nu le mai raspund dar nici nu vreau sa mai aud de UPC...

Asta este un caz clasic de inselaciune. Ma rog, tentativa, ca persoana nu a platit suma ceruta. Plangere la politie. Se vor potoli imediat. 



#38
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 09:45

Nu, Viviana ar fi vrut asta:

"Eu mi-as fi dorit asa: Sa primesc factura si atatDaca m-as fi dovedit rau platnic nu aveau decat sa imi trimita cate scrisori de dragoste doreau.Dar NU inainte.

 

Eu consider asta abuz si intimidare."

 

De aici inteleg ca a trecut peste faptul ca nu era prea detaliata factura.

 

Si eu consider ca e tot abuz si intimidare, insa cei de la Telecom pot spune ca e o simpla si banala informare generala. Si din pacate, legea e in favoarea lor.

Simplu!

ei, asta caut eu sa aflu. Este legea chiar de partea lor? Nu exista sa zicem asa niste bune practici comerciale? Telekom in Germania procedeaza la fel?

 

Dar, m-a deranjat si faptul ca factura nu este lamuritoare.

 

Ei, oricum am sa le fac lor reclamatie.  Imi trebuie sa am un cap limpede ca sa stiu ce sa scriu in ea. Conteaza foarte mult cum pui problema.

 

In alta ordine de idei nu ma simt nedreptatita. Nu cred ca ma simt nicicum. Nu cred nici ca este o falsa problema.

E doar o problema si atat. Ceva ce trebuie indreptat. 

As dori doar sa nu mai existe practicile astea.  Practicile astea nu se justifica obiectiv, nu au un scop legal iar metodele lor nici atat.

 

Stiu ca o data ce am renuntat la ei nu mai au metode de constrangere, nu imi pot inchide telefonul etc.

Dar nici sa incerci sa ma constrangi dinainte nu e o solutie.

 

Ati urmarit pe youtube materialul video pus de un domn care isi depasise minutele nelimitate si i-au suspendat serviciul pe timp nelimitat? Conversatia intre el si operatorul Telekom in care i se explica ca in 24 de ore a vorbit mai mult de 24 de ore?

 

 

 

===

 

In data de 7 decembrie, am primit  o factura de la Telekom?, cu scadenta in 5 decembrie, pe email. Valoare 50 de lei.

Denumirea produselor sau serviciilor: AVT online business - habar nu am ce inseamna.

In afara de telefonul fix din casa nu am avut nimic, niciun alt serviciu de la ei.

 

Am facut reclamatie la ei, atasand aceasta factura, rugandu-i sa-mi explice ce inseamna produsul ala si daca factura e trimisa de ei -  avand anumite suspiciuni.

Nici pana azi nu am primit raspuns.



#39
alyx

alyx

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 620 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 11:04

Viviana, poti refuza facture la plata, exact pe motiv ca nu se specifica ce reprezinta suma acolo inscrisa.

 

La faci o adresa scrisa in care le spui exact asa ca refuzi sa achiti facture intrucat nu se precizeaza nicaieri in cuprinsul ei ce reprezinta acele ajustari, ca in momentul in care ai achitat penalizarile provenite din rezilierea contractului, relatiile comerciale dintre voi au incetat (daca ai platit acele penalizari) si ca orice alte pretentii trebuiau solicitate odata cu penalizarile.

 

La adresa atasezi facture lor in original (dupa ce in prealabil, ti-ai facut o copie) si trimiti adresa prin posta cu confirmare de primire.

 

In ceea ce priveste notificarile trimise de ei, da, sunt de accord ca sunt neplacute dar nu sunt ilegale.

 

Pana la urma in oroce contract exista prevederi care stabilesc ce se intampla in caz de nerespectare a contractului, iar aceste prevederi sunt inserate in contract inca de la momentul semnarii contractului. Este asta illegal? Nu. Asa si cu notificarile lor. Nu le poti pretinde sa astepte pentru fiecare din milioanele lor de client, sa vada daca acestia vor devein rau platnici sau nu.



#40
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 13:19

Alyx, stii ce ma gandesc eu? in orice contract exista astfel de prevederi si sunt perfect legale. Nici nu era vorba de asa ceva. Am incheiat si semnat sute de astfel de contracte. Adica vreau sa spun ca nu-s picata de pe luna.

 

Dar nicio firma (in afara de astea de telefonie) nu cred ca isi permite sa trimita astfel de notificari clientilor atat timp cat acestia nu au depasit data scadenta de plata a unui serviciu, a unui produs.

 

Normal trebuiau sa imi spuna ca: daca sunt nemultumita de suma sa discut la deprtamentul economic, sa consult contractul etc.




Panic Questions

  • Scădere in greutate

    SaraMaria26
    - Ieri, 19:00

  • Fată sau băiat

    Nataliaracila
    - apr 06 2024 20:17

  • MiÈ™cările bebeluÈ™ului

    catalinabd
    - apr 04 2024 05:53

  • inchidere cont

    Anamaria Pandele
    - apr 02 2024 19:23

  • Anamaria Pandele
    - apr 02 2024 18:13

Last Blogs

  • Geanta bebelusului

    LarisaG89
    - Ieri, 22:32

  • Cezariana È™i recuperarea

    AnaDemsa
    - Ieri, 12:03

  • Friiig

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 10:16

  • Geanta bebelusului

    ely4
    - Ieri, 10:14

  • Alegerea numelui

    BiancaDragnea
    - Ieri, 09:39

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -