Eu ma refeream la faptul ca punerea in practica a amenintarilor e foarte grea.Si da,daca nu e detaliat ce si cum e viciu si e nul...
Nul absolut sau nul relative?
Postat 08 februarie 2016 - 14:32
Eu ma refeream la faptul ca punerea in practica a amenintarilor e foarte grea.Si da,daca nu e detaliat ce si cum e viciu si e nul...
Nul absolut sau nul relative?
Postat 08 februarie 2016 - 14:35
Draga eu privesc din punctul de vedere al aluia care a fost din partea recuperatorilor.Atat ca repprezentant al statului cat si firme de recuperare.
Vorbaraie cat incape,hartie cat incape si degeaba.
Iar opc-ul isi face treaba.Trebuie doar sa mearga sa prezinte situatia.
Are sanse de 98% sa recupereze banii.
Editat de eumada, 08 februarie 2016 - 14:36 .
Postat 08 februarie 2016 - 14:44
Draga eu privesc din punctul de vedere al aluia care a fost din partea recuperatorilor.Atat ca repprezentant al statului cat si firme de recuperare.
Vorbaraie cat incape,hartie cat incape si degeaba.
Iar opc-ul isi face treaba.Trebuie doar sa mearga sa prezinte situatia.
Are sanse de 98% sa recupereze banii.
Draga eu privesc din punctul de vedere al aluia care a fost din partea recuperatorilor.Atat ca repprezentant al statului cat si firme de recuperare.
Vorbaraie cat incape,hartie cat incape si degeaba.
Iar opc-ul isi face treaba.Trebuie doar sa mearga sa prezinte situatia.
Are sanse de 98% sa recupereze banii.
Draga, indifferent din ce punct privesti, bati campiii si dai informatii eronate, pe care cineva le-ar putea lua de bune.
Viviana nu a reclamat vreo suma de bani ci s-a aratat nemultumita de faptul ca cei de la Telekom I-au trimis, oadata cu facture, si adresa prin care ii aduceau la cunostinta ca, in caz de neplata, vor apela la o firma specializata in recuperarea creantelor, consider\nd asta drept o amenintare.
Dupa cum am spus mai sus, nu e nici o amenintare, iar la OPC ar putea reclama, eventual, faptul ca I s-a emis o factura care nu explica sufficient de clar ce reprezinta suma acolo inscrisa.
Restul e..... vorbarie.
Postat 08 februarie 2016 - 17:43
Ti se pare normal ca inainte de data scadenta a facturii sa primesti somatii si avertizari ca daca nu-ti platesti factura se va actiona pe cale juridica impotriva ta? Si ca se va apela la servicii de recuperare creante??? Mie nu!!!
Sunt in interiorul termenului de plata, ma lasi in pace, am depasit termenu, atunci mai stam de vorba despre actiuni in justitie si alte porcarii de genul asta!!! Altfel este hartuire!
Postat 08 februarie 2016 - 17:57
Alyx acum imi aduc aminte de tine...ma vanai oriunde si ma insultai.Daca atat poti,eu ce sa-ti fac?
Revizuieste-ti vocabularul altfel esti foarte putin credibila.te rog sa-mi spui(eu pot dovedi) cate creante ai recuperat si ce metode ai folosit?
Esti foarte putin credibila prin atitudine.
M-ai citat.Unde am batut campii in ce am spus,cel putin din citatele pe care le-ai pus nu rezulta asta,in schimb rezulta niste insulte pe care tu,cu putina frustrare provenita din inferioritate,mi le adresezi.
Am spus ca la OPC SE poate adresa pentru practici incorecte si orice altceva priveste un serviciu.La fl am mai spus ca faza cu firmele de recuperare e apa de ploaie.Si nici astea nu mai au dreptul sa-si faca de cap.
Editat de eumada, 08 februarie 2016 - 18:00 .
Postat 08 februarie 2016 - 19:41
Postat 08 februarie 2016 - 19:45
Postat 08 februarie 2016 - 20:00
Marina, eu stiu ca printr-o reclamatie la protectia consumatorului poti rezolva multe. In orice caz, firma care incearca sa te pacaleasca, va fi luata la puricat, de aceea le si este frica cand sunt amenintati.
I-am dat o manuta verde Eumadei, fiindca sunt de acord ca alyx a fost agresiva gratuit.
Nu mai stiu despre cine este vorba, dar un user se plangea ca a primit avertisment pt ca i-a zis cuiva ca bate campii.
Postat 08 februarie 2016 - 20:43
Ti se pare normal ca inainte de data scadenta a facturii sa primesti somatii si avertizari ca daca nu-ti platesti factura se va actiona pe cale juridica impotriva ta? Si ca se va apela la servicii de recuperare creante??? Mie nu!!!
Sunt in interiorul termenului de plata, ma lasi in pace, am depasit termenu, atunci mai stam de vorba despre actiuni in justitie si alte porcarii de genul asta!!! Altfel este hartuire!
Nu e normal, dar e perfect legal.
Firmele astea mari de telefonie au o gramada de avocati care profita la maxim de legile fiecarei tari unde-si au filialele. Peste tot, in contractele de telefonie se gasesc o multime de tertipuri. Sunt scrise in asa fel incat fiecare client sa inteleaga ce ii convine, cand de fapt, prin paragrafe si aliniate se anuleaza ceea ce el gandea despre acea relatie contractuala
Niste hoti!
Si eu ma lupt cu Vodafone Germania. Ieri le-am scris un email in care le-am comunicat ca daca nu-mi restituie niste bani pe care mi i-au luat abuziv din cont, le fac plangere la politie pentru furt. Inca n-am primit raspuns. Astept sa vad cu ce argumente mai vin si de data asta.
Postat 08 februarie 2016 - 20:52
Eu cred ca toate firmele de telefonie/cablu sunt la fel. Eu am probleme cu UPC-ul care din punctul meu de vedere e mai rau ca Romtelecomul. In urma cu trei ani si jumatate am vandut un apartament la care aveam contract cu UPC. In zona in care mi-am cumparat casa era doar Romtelecom asa ca nu am putut continua tot cu ei. Vanzarea s-a facut pe 15 august cu drept de habitatie 30 de zile. A doua zi sotul meu a mers si a predat echipamentul UPC si i s-a spus ca trebuie sa mai achite 1 luna ca asa prevede contractul in caz de reziliere. Sotul meu a achitat o factura reprezentand perioada 7 august-7 septembrie si i-au zis ca asta e tot. Atunci cand ne-am mutat ne-am inteles cu fostul proprietar sa mai pastram cheia de la posta inca 3 luni si sa ridicam corespondenta care ne priveste el urmand sa inchirieze apartamentul Dupa vreo 2 luni trecand prin zona oprim si in cutia de posta erau facturi pentru lunile octombrie si noiembrie. Mergem la UPC isi cer scuze si promit ca vor storna facturile. Dupa 3 luni primim mesaj de la UPC ca mai avem de achitat o factura de 80 ron si penalizari. Mergem din nou si iar promit ca vor storna factura emisa gresit. Dupa 1 an ne suna o firma de recuperari ca avem de achitat 150 ron factura restanta de la UPC. Le cer sa imi arate actele pe care le au (asta pt ca eu nu am avut contract cu UPC pt ca am fost preluati de la o firma mica de cartier pe care au cumparat-o iar in contactul pe care il am cu Romtelecom scrie ca in cazul instrainarii locuintei perioada de reziliere este 3 zile nu 30 ca la UPC) si ei imi cer sa fac eu dovada(cu copii acte de vanzare, facturi) ca nu am datorii. Concluzia am blocat nrumerele lor de tel(vreo 4-5) si nu le mai raspund dar nici nu vreau sa mai aud de UPC...
Editat de dymomo77, 08 februarie 2016 - 20:56 .