Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Telekom


67 raspunsuri la acest subiect

#1
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:24

Am o problema cu Telkom-ul si doresc sa stiu daca am dreptate sau nu.

Problema e minora, dar denota un comportament abuziv care pe mine ma deranjeaza.

 

Mie imi place sa fi om corect. Cand o entitate se indoieste de asta, fara a-mi acorda minima prezumtie de nevinovatie o consider o ofensa.

 

Pe scurt:

Am renuntat la serviciile Telekom. 

Am facut portare la UPC.

Pentru ca portarea se facea inainte de incheierea contractului mi-am asumat cu buna stiinta penalizarile conform contractului.

Penalizarile au venit in valoare de 300 lei, aproximativ 53-54 euro.

Am platit factura fara absolut nicio problema. Suma de 300 lei o amortizez in 4 luni. In sensul ca in pachetul UPC abonamentul la telefon (oriunde si oricat) est 0.

====

Factura de Telekom.

Obiectul facturarii sunt "ajustari" fara nicio alta explicatie. Pe foaia cu anexa la factura ajustarile astea poarta numele de "Total pachet Telekom Romania PACHETxxxxxxx" Faptul ca nu se explica clar de unde provine suma este in sine o bataie de joc.

 

Pana aici totul bine si frumos.

 

Dar in josul facturii exista ceea ce eu numesc amenintari daca nu platesc. Ei le numesc cica informari.

Pentru ca nu era deajuns transmiterea consecintelor neachitarii in termen, in plic am gasit o alta hartie in care sunt amenintata ca daca nu platesc suma voi fi data pe mana recuperatorilor si ei vor fi nevoiti sa le dezvaluie datele mele cu caracter personal.

 

Pe aceasta pagina mi se spune ca daca suma a fost platita sa nu iau in considerare. Pai, foaia asta a venit impreuna cu factura.

 

Eu mi-as fi dorit asa: Sa primesc factura si atat. Daca m-as fi dovedit rau platnic nu aveau decat sa imi trimita cate scrisori de dragoste doreau. Dar NU inainte.

 

Eu consider asta abuz si intimidare.

 

img003.jpg



#2
CorinaDani

CorinaDani

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 13.603 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:33

viv, pe de o parte iti inteleg nemultumirea / indignarea.

pe de alta, iti spun ca upc-ul tot cam asa procedeaza. cand m-am mutat acum 3 ani, am reziliat abonamentul de la fostul apartament si am facut unul nou, la noua adresa.

aproximativ la fel suna textul care insotea ultima factura de la fosta adresa.

probabil e o procedura menita sa-i scuteasca pe ei de viitoare atentionari / notificari, pasul urmator in situatia in care nu platesti fiind ca debitul sa fie recuperat de o firma specializata.



#3
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:34

In aceeasi zi am facut portare si pentru mama mea. Ea terminase contractul si factura urmatoare i-a venit cu -15 lei.

 

Nicaieri, dar nicaieri, nu scrie cum poate face pentru a-si recupera suma restanta. 



#4
Ella73

Ella73

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 13.297 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:35

Eu as lua la relatii cu clientii si as intreba. 



#5
eumada

eumada

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 14.106 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:37

Nu se mai pot cesiona creantele catre nuimeni fata o hotarare judecatoreasca.

S-a modificat prin ordonanta de urgenta codul de procedura.



#6
eumada

eumada

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 14.106 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:38

Numai in instanta.punct.Doar institutiile statului pot retine direct dar pot fi dati in judecata si ei si s epoate stopa executarea pana la decizia instantei.



#7
eumada

eumada

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 14.106 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:39

si firmele de telefonie nu au dreptul sa-ti ceara penalitati pentru rezilierea inainte de termen.Este si as aceva aparut.



#8
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:39

Corina stiu astea, insa eu mi-as dori sa gasesc o solutie legala prin care entitatile astea sa nu mai procedeze astfel.

 

Mi-ai dat o data scadenta. Ok. Daca nu se respecta nu ai decat sa incepi ce vrei tu. Dar nu inainte.



#9
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:41

si firmele de telefonie nu au dreptul sa-ti ceara penalitati pentru rezilierea inainte de termen.Este si as aceva aparut.

Cand asta? Factura e venita on decembrie cu scadenta in 5 ianuarie.

 

Ca daca e asa ma duc la OPC.



#10
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.191 mesaje

Postat 08 februarie 2016 - 11:47

Viviana, astea sunt procedurile lor standard. Nu au nimic cu tine personal. Si mie imi suna groaznic aceste amenintari.

Am fost intr-o situatie oarecum similara la Vodafone. La mine nu era o reziliere a contractului, imi expirase perioada contractuala, dar mai trebuia achitat un rest de factura, adica venise facura pe luna respectiva, dar eu mutandu-ma cu serviciile in alta parte, am rugat sa storneze factura si sa vina cu fractiunea pe care o aveam de achitat (beneficiasem de servicii pe luna respectiva doar 8 zile, ei facturasera in avans pe toata luna si am cerut reglarea facturilor, ca sa platesc cat aveam real si sa incheiem). 

Din gura, la rel clienti, a fost ok, au trimis noua factura, cu termenul de plata aferent. Numai ca, in interiorul termenului de plata (deci nu depasisem, mai aveam 1 saptamana si ceva pana la scadenta) primesc un mesaj pe telefon ca daca nu achit, tot asa se vad nevoiti sa trimita recuperatorii pe capul meu, si vor intenta actiune in justitie. Si pt a evita acest lucru, sa achit factura.

In acel moment, am sunat iarasi la rel clienti, spunand ca ma simt amenintata, haituita si hartuita, si atata timp cat nu am depasit termenul de plata, eu consider acel mesaj ceva josnic si nu accept amennintari cu datul in judecata si alte cele pana nu expira termenul de plata. Si ca daca mai continua cu astfel de mesaje pana la data scadentei, ma adresez EU justitiei pt hartuire.

Fata de la call center, amabila, incerca sa o dreaga si sa ma asigure ca nu e nici o problema cu mine sa stau linistita "Doamna, ne cerem scuze, astfel de mesaje se trimit din sistem, bla bla bla, stati linistita, ca nu va da nimeni in judecata, nu va alarmati etc etc etc".

Nici nu cred ca pentru 20-30 de lei cat aveam se mai oboseau cu plata recuperatorilor si a unei actiuni in justitie impotriva mea, cred ca ieseau in pierdere, dar pur si simplu nici mie nu mi-a placut abordarea, cum suna acel mesaj.


Editat de monicabo, 08 februarie 2016 - 11:50 .



Panic Questions

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

  • Scădere in greutate

    SaraMaria26
    - apr 17 2024 19:00

Last Blogs

  • Saptamana 28

    Deutzuk
    - Astăzi, 11:08

  • Testul de toleranta la glucoza

    BiancaDragnea
    - Astăzi, 09:36

  • Planificarea pe etape

    RoxiMada
    - Ieri, 19:33

  • Organizarea garderobei - sfaturi utile

    Ana1298
    - Ieri, 18:19

  • A 15a postare

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 11:33

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -