Nu ştiu dacă am ales categoria potrivită de pe forum, dar am văzut că e vorba de poşete zburătoare şi am zis că mă încadrez să îmi spun păsul.
Anul asta mi-am cumparat un telefon de la Domo.
Recent mi s-o defectat şi l-am dus în service. După aproximativ două săptămâni, nefiind informat despre ce se întâmplă cu el, am început să îi sun. Joia asta, adică după mai bine de 15 zile am primit un răspuns. Îmi spuneau că am să primesc un telefon nou de îndată ce au să îmi trimită unul de la service. Am fost aproape surprins să aud asta având în vedere că nu făcusem scandal şi nu i-am fost ameninţată cu nimic.
Super!
Vineri nimic. Sâmbătă sun şi mi se spune că nu a ajuns încă şi că ei nu au ce să facă din moment ce totul depinde de curier. Luni nimic. Marţi (azi) sun din nou cu acelaşi rezultat. Fiind a patra săptămână în care stau fără telefon, mă enervez şi sun la ANPC să îmi aflu drepturile (Sunt cetăţean european, ce dzeu?). Sunt sfătuit foarte scurt să mă duc cu procesul verbal de predare-primire şi să cer un telefon nou. Le explic cum că telefonul nou mi s-a promis deja, dar întârzie să vină de la service. "Dumneavoastră nu aţi cumpărat telefonul de la service". Şi mă duc plin de optimism!
Ajuns acolo, în urma discuţiilor cu personalul concluzionez următoarele: