Scuze, dar intrebarile pe care ai vrea tu se le puna el suna a interogatoriu, eu doar am exagerat nitelus.
Si chiar asa, cum i-a explicat big-bangul?
Cu bozomi si cu entropie.....
Postat 30 iulie 2015 - 11:18
Scuze, dar intrebarile pe care ai vrea tu se le puna el suna a interogatoriu, eu doar am exagerat nitelus.
Si chiar asa, cum i-a explicat big-bangul?
Cu bozomi si cu entropie.....
Postat 30 iulie 2015 - 11:18
Tot ce-a priceput fie-mea e ca "frige"....
Postat 30 iulie 2015 - 11:21
Cu bozomi si cu entropie.....
Ai, mey, chiar asa?!! Si fetita ce-a inteles?
Postat 30 iulie 2015 - 11:24
ha ha..e chiar haioasa faza
pt ca suntem diferiti..si automat raspunsurile noastre sunt diferite. doar ca intr-adevar ii poti doar spune sa aiba raspunsuri mai simple pt pitica.
Postat 30 iulie 2015 - 11:25
ca frige foarte foarte tare
acum ,ca sa nu ne intelegeti gresit, noi ne-am indragostit mergand la mare si stand pe stabilopozi in lumina lunii pline si discutand despre .... teoria stringurilor. Si a placilor vibrante Apreciz faptul ca e circa singura persoana dintre cunoscutii mei cu care ma bag in cate o cchestie academica si o despicam in 14000...
Dar mi-ar placea ca pe cea mica sa o luam un picut mai incet...
Postat 30 iulie 2015 - 11:34
exact asta sa ii spui si lui :)
Postat 30 iulie 2015 - 11:43
i-am spus
Dar exact pentru ca e diferit, imi dau seama ca ii vine foarte greu. De-asta ma intrebam daca aveti idei despre cum l-as putea ajuta pe el sa-si adapteze raspunsurile nivelului ei... E normal ca el sa aplice ceea ce a trait, inteleg asta, dar nu pot accepta ca lucrurile trebuie sa ramana asa. Daca pot sa-l ajut, de ce sa nu o fac?
V-am spus, el comunica greu, nu se deschide, ii e rusine sa intrebe cate ceva...
Imi povestea ca asa ii raspundea maica-sa cand intreba el una, alta, mereu repezindu-l, umilindu-l "Ce, nu stii atata lucru?" sau retezandu-i-o pur si simplu "Mai lasa-ma in pace!"
Asa l-am surprins si pe el facand de vreo doua ori mai demult si i-am spus de atunci cum ar trebui procedat, in asa fel incat sa ajuti copilul sa-si cladeasca stima de sine si sa-i intretii curiozitatea.
Ei, si acum am dat din lac in put, ca sa zic asa....
Acum o trece prin tot manualul!
Postat 30 iulie 2015 - 11:45
(Ca sa va dau un exemplu, saptamana trecuta eu eram la dus, dar nu incepusem inca, ei doi erau in dormitor si vorbeau. Cu ceva timp in urma il rugasem sa nu mai stea pe partea mea de pat ca mi-l incalzeste (incepuse canicula) si mie imi place mult senzatia aia initiala cu asternutul racorors... in fine.
Mie cinstit faza asta mi se pare mai 'grava' decit raspunsul viu.
Mie mi se pare exagerata faza nu te aseza pe partea mea de pat .
Postat 30 iulie 2015 - 11:47
Parca eram diferiti, care e problema daca imi place sa savurez senzatia cerasafurilor reci cand ma bag in pat ?!?!?!?
Postat 30 iulie 2015 - 12:00
Strict la intrebarile/raspunsurile din exemplu.
Mie mi se par bestiale :))) (raspunsurile) ...mai departe cu ce-ar putea sa gandeasca ea cand va vedea un surdomut :))) sau ca eventual si reptilele sunt vii dar reci :)))....este DOAR imaginatia ta, nu cred ca ea ajunge ACUM pana acolo.
Parerea mea e ca, dupa ceva vreme (nu cred ca multa), daca el/tu ii raspundeti la "de ce"-uri mai elaborat/academic decat ar fi cazul la varsta ei o sa aveti surpriza sa adaugati inca 1 care sa inteleaga "teoria stringurilor"...ceea ce iar mi se pare EXCEPTIONAL.
De la mine se vede foarte frumos ce aveti voi acolo si foarte, foarte haios (imi imaginez mutrita nedumerita care parca-parca a inteles ceva si daca nu...arata ca si cum :)))