raspunsuri la ce?
banuiesc ca investigatorii dezastrului nu stau pe DC. iar restul orice specialitate ar avea nu poate decat sa speculeze mai mult sau mai putin documentat pe baza unor stiri raspandite in mare parte de tabloide.
Postat 30 martie 2015 - 13:37
raspunsuri la ce?
banuiesc ca investigatorii dezastrului nu stau pe DC. iar restul orice specialitate ar avea nu poate decat sa speculeze mai mult sau mai putin documentat pe baza unor stiri raspandite in mare parte de tabloide.
Postat 30 martie 2015 - 15:24
Cand primeste pacientul adeverinta de la medic cum ca e in concediu medical exista 3 foi: una care ramane la medic, una pt serviciul pacientului unde nu scrie nici un diagnostic, doar de cand pana cand e absent, si una pt casa de sanatate, adica acolo unde e el asigurat, unde scrie de cand pana cand e bolnav si ce diagnostice are.
Daca era depresiv si a primit concediul medical fara sa fi pomenit ca vrea sa se sincuida sau ca vrea sa omoare pe cineva nu avea medicul de ce sa sune undeva. Daca arata agresivitate fata de el sau de altii sau daca ameninta ca vrea sa se sincida sau sa omoare pe cineva atunci se putea suna politia sau putea sa fie trimis la psihiatrie.
nu am prins vestea cu dezlipirea de retina, de unde a mai fost scoasa?
Postat 30 martie 2015 - 15:43
ma indoiesc, sincer :)) si daca ar fi avut, nu de asta a omorat atatia oameni. Iar numele lui va fi uitat in 2 saptamani sau o luna, e un nimeni.
Postat 30 martie 2015 - 17:15
Deci inteleg ca sistemul a functionat regulamentar.
Concluzia este ca singura sansa sa nu dai peste un pilot nebun este sa ai noroc.
Numai ca trebuie sa fii norocos tare sa scapi de toti nebunii care ar putea fi, in afara de piloti, soferi, conductori de tren, sau alte meserii care pot aduce moartea in grup.
Postat 30 martie 2015 - 17:16
Teste se fac periodic pilotilor de catre psihologii , medicii si psihiatrii companiei si nu, nu prea cred ca pot fi mintiti. Nu cred ca au incompetenti in asemenea posturi.Prooblemele astea nenumarate ce ies acum brusc la iveala nu au cateva luni ci mult mai mult deci exista doua posibilitati 1. Sunt adevarate si au fost minimalizate si atunci poate fi adevarata si declaratia iubitei brusc aparuta cum ca ii era blocata promovarea si atunci vina e a companiei in primul rand , sau 2. Problemele nu sunt adevarate ci facaturi pentru ca vina in ochii publicului sa pice pe mort si nu pe Lufthansa ca doar nu a ti vazut voi adeverintele cu ochiivostri. Un ziar a lansat un zvon si toate elelalte l au preluat. Si aici vina este tot a companiei.
Deci in ambele cazuri Lufthansa -Germanwings este de vina si totusi lumea injura doar mortul.
Editat de mamica11, 31 martie 2015 - 09:15 .
Postat 30 martie 2015 - 17:20
era psihopat! si nu l-a vazut nimeni.
Postat 30 martie 2015 - 17:24
Aaaa...pai pentru mine, oricat de nebun o fi fost, compania e clar de vina.
Si, dupa procedurile descrise de pilotii romani (valabile si la altii dupa parerea mea), pilotii aia nu-s deloc testati repetat psihologic.
Chiar deloc.
Postat 30 martie 2015 - 17:44
era psihopat! si nu l-a vazut nimeni.
Postat 30 martie 2015 - 17:56
de ce nu?