buna seara.
am un telefon cumparat anul trecut in iulie, are garantie doi ani. in ianuarie l-am trimis la service, mi-au schimbat softul, a mers vreo doua saptamani, apoi mi s-a stricat toch-ul. l-am trimis iar in service in februarie, a venit inapoi nereparat, dupa doua zile l-am trimis inapoi. a mers vreo 3 saptamani, acum iar are probleme cu toch-ul si a aparut si prima problema, care a avut-o, nu se mai aude. am sunat azi iar la ei, mi-au zis ca o sa se uite mai atent la el. asta este a patra oara cand merge in service.
voiam sa va intreb ce pot face eu, ca sa mi schimbe produsul? de cate ori trebuie trimis in service? chiar nu stiu cum sa procedez. ati mai patit asa ceva? maine am sa sun la protectia cosnumatorului, sa vad ce imi zic. din ce am gasit eu pe net, trebuie sa imi trimita ei negatie ca nu mai pot repara telefonul, ca sa mi-l schimbe cei de la magazin.
multumesc anticipat.