Mi s-a stricat telefonul fix. Am cumparat altul. Dragut si Philips. Un design simpatic pe oval. Imi place.
Dupa 2 zile m-am prins ca incepe sa tzaraie abia la al 4-lea apel si cand ajung eu sa raspund apelantul deja plictisit inchide.
M-am infuriat. Cam rau si cam repede. Mie imi place ca lucrurile sa merga unse de la inceput.
Am sunat la service la Philips. Am vorbit acolo ceva mai mult de o juma de ora. Pentru inceput a trebuit sa-i lamuresc ca nu-s ingramadita, ca am mai avut telefon fix, ca nu-s venita cu pluta pe Olt - asta pentru ca ei tot puneau intrebari de parca ar fi vrut sa-mi verifice starea mentala - ca stiu sa setez un amarat de telefon cu 3 cateva functii mari si late.
Dupa jumatatea asta de ora se ajunge la concluzia ca telefonul e OK si probabil ca e ceva din centrala Romtelecom acum Telekom ca astia pe ici pe colo nu au echipamente pregatite pentru telefoane din astea mai noi.
Pentru a ma dumiri si mai bine iau telefonul si il bag in priza de la UPC (astia sunt providerii mei de cablu si internet care la pachet mi-au dat si telefon fix) sa constat ca telefonul merge chiar foarte bine.
Eh, si incepe cadrilul incercarii sa vobesti cu Telekom pentru a-ti spune pasul.
- pentru romana apasati 1
- for english press 2
===
- pentru factura apasati 1
....
pentru oferte apasati 7
...
Introduceti numarul de telefon
.....
introduceti CNP-ul
Dupa 5 minute ma gandeam, cand o sa reusesc sa vorbesc cu ceva/cineva nedecedat?
Dupa alte 10 minute de nervi, apasari pe diverse taste, roboti ce-mi explicau cate-n luna si stele nu am rezolvat nimic.
Intru pe site-ul lor sa aflu un alt numar de telefon. Acolo, din punctul meu de vedere o brambureala totala.
Sub "alege modalitatea prin care vrei sa ne contactezi" troneaza linkurile si iconitele de la: FB, Linkedin, youtube.
Mai fratilor eu vreau sa vorbesc cu cineva viu!
Mai caut si gasesc in sfarsit "Premium Support" - ehe, daca vrei sa ajungi la o persoana care nu-i moarta, sa vorbesti prin grai articulat si nu prin taste platesti frumusel 2 euro/apel. Ceea ce am si facut.
Le-am expus problema, dupa ce cu greu i-am lamurit ca nu e din telefon ci din centrala lor si au zis ca trimit pe cineva la mine azi dimineata. De ce? Sa ne zambim, uitandu-ne la niste fire?
Azi dimineata la ora 8 fix, cand dormeam eu mai bine suna telefonul. O voce grava de barbat ma anunta ca nu are de ce sa mai vina la adresa ca telefonul merge din moment ce am raspuns.
I-am replicat ce eu nici macar nu l-am invitat la mine ca viii aia de la Premium Support de 2 euro au hotarat asa.
Ala se rasteste la mine.
I-am mai explicat inca o data care-i nnecazul si am inceput si eu sa ma rastesc la el: pai dupa ce ma suni sambata cu noaptea-n cap, te mai si rastesti de parca eu as lucra la Telekom.
Ma rog, una peste alta mi-au schimbat echipamentul din centrala si am telefonul dorit care merge asa cum trebuie.
===
PS acum nu-i mai zice oferta de telefonie fixa sau mobila. Ii zice Voce fixa si Voce mobila.