Asta e 'starter-ul' meu de miine
Calculeaza
Postat 16 septembrie 2014 - 11:26
Hai ca nu-i asa greu. Se inmulteste fiecare termen cu numitorul modificat, adica e cu minus.
Postat 17 septembrie 2014 - 22:17
Hai ca nu-i asa greu. Se inmulteste fiecare termen cu numitorul modificat, adica e cu minus.
Da tot e faina.
Postat 17 septembrie 2014 - 22:20
Ab, confirm !
fain calculul ! i l-am pus pe hirtie baiatului mare (16 ani), penultimul an de liceu, care a deschis ochii mari si apoi cind a vazut solutia a zimbit.
Postat 17 septembrie 2014 - 22:27
Ab, confirm !
fain calculul ! i l-am pus pe hirtie baiatului mare (16 ani), penultimul an de liceu, care a deschis ochii mari si apoi cind a vazut solutia a zimbit.
Mai am daca mai vreti.
Eu mereu cind incep statistica, incep cu world clock, si dezbatem cu foc.
Ne uitam la toate, inclusiv la ultima cu pupicii.
http://www.poodwaddle.com/Stats/
Postat 19 septembrie 2014 - 22:22
eu am o intrebare simpla
cum sa explic (preferat in engleza daca se poate) lui William diferenta dintre estimare si rotunjire incat sa inteleaga..
de ex
estimate daca 6.47-4.69 este mai mare sau mai mic decit 1.
Editat de michelle-usa, 19 septembrie 2014 - 23:57 .
Postat 19 septembrie 2014 - 23:21
You can round figures in a calculation to a given number of significant figures (s.f.) to make an estimate of the answer.
This can help you to check that your answer is reasonable.
6.47-4.69
1s.f. 6 - 5 = 1
2 s.f. 6.5 - 4.7 = 1.8
Postat 19 septembrie 2014 - 23:55
nu inteleg...please mai incearca o data.
treb sa-i explic mai intii diferenta ( comparatia) dintre rounding si estimate, pt ca le confunda.
cit despre exerccitiu rezultatul tau care este?
el a facut exact asa 6-5 =1 ceea ce a fost gresit. ca a fost rounding nu estimate (si rez treb sa fie < sau > decit 1
eu nu stiu ce ce inseeamna significant figures...
am rugat pe doamna sa-i explice, si mi-a marturisti ca majoritatea din cclasa nu au stiut differenta dintre rounding si estimate...dar din paccate a uitat si nu a explicat nimic.
iar eu nu vreau samearga mai departe cu neclaritati.
please, mai explica-mi o data la nivel de clasa 5-a....
Postat 20 septembrie 2014 - 00:03
Pai, rotunjesti numere ca sa te ajute la estimare.
Rotunjesti la 1 significant figure adica 6.47 devine 6.
La 2 s.f 6.5 - adica cite numere sint importante
Sau round to 1 decimal place 6.5.
A deci trebuie sa foloseasca mai mare sau mai mic
6.47-4.69 round to 1 s.f. 6.5 - 4.7 care se vede clar > 1
daca intrebarea este Estimate , atunci vrei estimarea sa fie cit mai exacta deci rotunjim 6.5 - 5 = 1.5 > 1
Postat 20 septembrie 2014 - 00:13
Adica rotunjesc ca sa fac estimarea rezultatului cit mai usoara
Mai multe exemple
69 *58 rotunjesc 70 *60 = 4200 estimat
295 * 19 rotunjesc 300 *20 = 6000
68 / 1.9 rotunjesc 70 /2 = 35
58.6 / 6.1 rotunjesc 60 /6 = 10
28.4 *1.89*4.8 fara calculator ar fi greu ...rotunjesc
30 * 2*5 =300 estimat
si ai overestimate ca la ultimul exemplu si underestimate (dara asta face mai tirziu)