Mazda e renumita pentru felul in care rugineste.
Acum, ca proprietar fericit de Mazda 3 (aproape 3 ani), pot sa-ti zic ca a fost prima intrebare la dealer. Care-a zis ca da, era o problema pentru masinile produse inainte de 2010, dar ca au schimbat reteta pentru tabla. Amu', ma rog, ce sa zica si el.
Preventiv, mi-am luat un plan de protectie care cred ca a fost 500 de dolari, duc masina la garaj in fiecare toamna sa ii faca anti-rouille, ii aplica substanta aia protectoare, pina o duc la scap. Protectia continua si la proprietarul urmator, in caz ca ma decid sa o vind. Mi s-a parut un feature bun, un anti-rouille costa pe la 70 plus taxe. Daca rugineste in ciuda protectiei lor, tre sa-mi schimbe tabla moca. Singura conditie e sa o duc anual sa ii faca anti-rouille.
Demareaza bine, la accelaratie prinde o idee greu, undeva intre 60 si 80 are un hop, o simt ca ii trebuie un cick uneori. Interior spatios, cutia de CD-uri pusa aiurea, nu poti sa scoti CD din ea in mersul masinii, adica poti dar pe barba ta. Covoarele de la sofer si alaturi mici, eu le-am pus pe alea vechi de la hunday. Inca n-am schimbat frinele ( in timp ce la Nissanul Versa le-am schimbat), garajistul imi spune mereu ca ìt feels brand new.
Singura chestie de care-mi pare rau e ca nu mi-am luat hatchback, incapeau chiar mai multe in ea. Dar asta a fost o decizie personala.
Singura chestie care ma enerveaza e ca portbagajul se deschide doar din butonul ala de la telecomanda de incuiat si descuiat automat. Nu are buton pe care sa apesi cu mina. Cica ideea e sa nu mai trebuiasca sa pui pachetele pe jos cind deschizi portbagajul. Ceea ce n-ar fi o idee proasta daca portbagajul s-ar deschide de tot. Dar salta doar 3 centimetri or so, so oricum trebuie sa il prinzi de sub capota ca sa ridici si sa deschizi cum trebuie. Asa ca mi se parea mai usor sa apas cu pumnul pe buton si in acelasi timp sa-i dau un impuls in sus. Acum efectiv trebuie sa am macar un dest`liber sa il strecor sub capota ca sa se deschida.
Singurul regret e ca n-am avut bani de un VW, da nu jetta ci tiguan, mor de dragul lui. Si asta cu VW e o obsesie personala, mereu mi-am dorit un golf cind eram in Ro. Aici aparent e mult mai scump de intretinut si reparat pentru ca e europeana, iar cind am luat noi mazda era 0% dobinda la cumparare, in timp ce VW nu avea o oferta similara pe nici un model.
Hope it helps.
Simonna