Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Servici vs stat cu copilul


356 raspunsuri la acest subiect

#1
cristiama

cristiama

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 670 mesaje

Postat 09 mai 2014 - 16:31

A postat si Selene ceva asemanator, doar ca subiectul s-a inchis.

 

Asa, deci dilema mea de ceva vreme: cum se pot "duce" amandoua, care e raportul corect, unde gresesc?

 

La mine ar fi cam asa: am devenit mama tarziu, dupa 40 de ani si f multi ani de tratamente. Am stat acasa 2 ani cu copilul, si dupa ca orice om al muncii constincios m-am intors la servici, multinationala, program cam lung, munca pe masura, salariu nu cine stie ce.

 

A fost cam dramatic ca intr-un an am schimbat 7 bone, acum am gasit o bona buna.... daaaar, i-am tot spus ca suntem multumiti si cere mai multi bani.

 

Bine, dam copilul la gradi dar o sa se imbolnaveasca, ca am tot incercat cu gradi din timp in timp deci pastrez bona in continuare.

 

Asa ca va fi cam asa: eu lucrez ca sa plates bona, doar ca sunt din ce in ce mai  obosita, nu am energie pt copil si care o fi rostul?

 

Pe de alta parte, la varsta mea va fi greu sa imi gasesc alt job daca descopar ca nu vreau sa stau acasa. Offff!

 

 



#2
marius

marius

    Membru VIP

  • Moderators
  • 25.083 mesaje

Postat 09 mai 2014 - 16:47

Gradi... degeaba fugiti de gripe si alte "minuni" speciifice varstei. Mai tarziu se va intoarce impotriva copilului.



#3
Madanic

Madanic

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.591 mesaje

Postat 09 mai 2014 - 16:51