Prima vacanta

• Ma plictisisem de stat acasa singura. Dar stiam ca este pentru binele tau.

Pe tati il mancau piciorusele sa mergem in vacanta pe undeva. Si a ales pana la urma o destinatie foarte faina si potrivita pentru momentul respectiv.

La 23 de saptamani am plecat in vacanta. Am zburat toti trei cu avionul. Da, si tu, pui mic. Erai la mami in "ghiozdanel".  De fapt tu ai facut sa nu stam la cozi. Am fost in Tara Sfanta. Poate nu am fi mers in mod normal, dar a fost o alegere foarte inspirata tocmai acum.

Am fost singurii "2 in 1" din grup. Evident ca am atras atentia tuturor. Toti intrebau ce esti, cand vii...Imi purtau de grija. Ma asteptam sa fie obositor si greut pentru noi doi. Dar totul a fost foarte bine, ne-am simtit bine amandoi, n-am perceput caldura, mi-a fost chiar mai bine decat celorlalti. Ai fost atat de cuminte... nu te-am simtit aproape deloc. Cred ca ti-a priit si tie. Cu siguranta Cineva acolo sus ne-a avut in grija.

Ne-am dorit mult sa fii bine, sa fii sanatos, sa vii cu bine, ca sa ne putem bucura de tine.

Te-am dus 3 zile si la noi la mare...am prins o vreme tare buna, cu valuri si vantisor. Tati nu ne-a lasat prea mult la plaja, desi ador marea...dar am stat la umbra...in briza marii...a fost foarte, foarte placut.

Acum stam acasa. Tati nu se mai aventureaza cu noi nicaieri. Te lasam sa cresti mare...

• Sfarsitul drumului

Draga noastra fetita,    Astazi am facut analizele, maine avem prima noastra intalnire. Cea mai frumoasa, de altfel. Se pare ca ai avea 3400 grame. Destul de mult zic, eu, mi se parea burt...
  • 3 saptamani...

Pui mic, Mai avem putin pana la marea intalnire. Noroc ca te vad eu prima, ca tati e tare, tare nerabdator! I se pare ca timpul trece foarte greu acum, cand mai avem un picut. Sigur o sa fii rasfatat...
  • Gentuta bebelusului

Azi noapte am avut o perioada in care nu am putut dormi. Ma gandeam la toate cele. Tati sforaia de zor...Asa ca azi eram tare molesita si somnoroasa. Suna telefonul. Cine o fi? Ghici ghicitoarea mea.....
  • 49..48...

Ieri am ajuns in saptamana 32 de sarcina. Am fost la doctor sa vada rezultatele ecografiei. Totul este in regula cu tine, pui mic. Mi-a dat sa iau fier pana la sfarsitul sarcinii. Mi-a placut ca m-a i...
  • Lucrusoare

Am mers la targuri, am vazut, am probat, am analizat...Si dupa multe liste gasite pe internet cu necesar, prin ajustare, am hotarat. Stiu ce vreau sa cumpar, ce trebuie sa cumpar. Tot caut si compar d...

• Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...
  • Primul concediu

Buna, am decis sa mergem in concediu la mare. Drumul a fost lung, am cam amortit in masina dar a fost ok. Pe bebe inca nu il simt cum misca, nu mi-a fost rau dar am fost obositi! La mare este foarte g...
  • Cu burtica prin Europa

Din experienta mea pot recomanda excursiile in sarcina. Eu am fost in afara cu avionul pana in sapt 22 si nu s-a intamplat nimic rau desi am mers si 11 km pe zi.Recent am fost la mare o saptamana dar ...