internată

• Bună printesa mea.mami iar a ajuns la urgență cu o mica sangerare si ma interneaza alt dr al meu fiind in concediu.Tu stai linistita vom sta putin. Si am stat dupa 18 pana pe 24 decembrie sub observație sangerare oprindu-se din seara de când am fost internată.Pui pe 24 intra o alta dr de gardă si chipurile ca sa facem Crăciunul acasa sa nu stam in spital imi face externarea asa ca o sa face Craciunul cu tati sa nu il lasam singur.Chiar daca nu am facut efort la 2 zile iar ajungem la urgenta si dau peste dr care ii tinea locul dr meu.Cand ma vazut nici nu vroia sa se uite la mn ca dc am plecat acasă de parca as fi fugit din spital. in fine ma consultat si imi zice sa nu mai ma dau jos din pat ca este amenințare de avort.Apare si dr nostru intrun final din concediu si mai ma consulta si el imi spune ca tu esti foarte bine si imi zice sa plecam de revelion acasă si daca sunt probleme iar sa vin la spital ca este el de gardă.Sper sa nu mai fie nevoie puiul meu tu sa nu iti faci griji o sa stau mai mult in pat ca sa fie bine.chiar daca nu am petrecut noi tocmai bine de sarbatori dar nui nimic oricum tu erai in burtica asa ca la anu o sa mergem sa colindam bunicii si o sa ne distram.gata mami acum la culcare ca sunt obosita si cred ca si tu este.noapte buna.

• geanta bebelusului

Yupiiii am primit geanta bebelusului foarte repede nu ma asteptam.După cum puteti vedea in fotografie geanta contine produse foarte utile.Sunt foarte încântată de geanta dar si de oita Humana.Va multu...
  • nastere

Experienta nasterii, usor traumatizanta, in special din cauza neputintei de a avea grija de copilasul meu dupa operatia de cezariana, incepe sa paleasca in fata minunii care ne-a schimbat viata iremed...
  • acasa

Buna dimineata, in sfarsit am ajuns cu bebelina acasa din spital dupa sase zile petrecute acolo deoarece am nascut prin cezariana . Pot spune ca suntem foarte fericiti ca suntem acasa si suntem bine ...
  • Ziua cea mare

Gata iubirea mea sosit ziua mult asteptata.M-am trezit foarte devreme la 6 sa mergem la spital.Am emotii.. nu stiu cum sa fac anestezia: rahia sau totala.Nu prea am dormit toata noaptea m- am tot gand...
  • Nu mai am rabdare

Cf printesa mea?Mami nu mai are răbdare, vreau cat mai repede sa te vad si sa te strângă la piept dar trebuie sa mai stai mai avem foarte puțin. De când am vorbit cu dr si am stabilit ca îmi face oper...

• Intram in saptamana 24, cu emotii si sughituri...

Incepem azi saptamana 24 impreuna! Acum cateva clipe am ras amuzata de micile tale sughituri... Iart-o pe mami, dar chiar e o senzatie interesanta si-mi imaginam mutrisoara ta care nu stie ce i se in...
  • Diabet gestational

Avem mămici cu diabet gestational? Cum faceți fata? Eu am primit insulina în fiecare seara și acum aștept următoarea vizita la medic. Bebe se dezvolta normal, eu încerc un stil de viata cu carbohidraț...
  • Sapt 24

Am ajuns la 6 lunisoare, si asteptam sa vina caldura si vacanta mare sa putem iesi in voie in parc, la piscina si unde om mai putea inca , nefiind ingradita de burtica care creste vazand cu ochii.Au i...
  • Un nou inceput

Azi am impliit 24 de saptamani. Sunt noua in comunitate. Atat de multe experiente s-au consumat, ca mi-as fi dorit sa incep jurnalul cu mult timp in urma. Cateva momente cheie care vor ramane mereu in...
  • saptamana 24

Este noapte din nou, in timp ce printesa mea care va deveni surioara mai mare, doarme eu ma joc cu bebe din burtica care s-a trezit si face scheme pe acolo. E sarcina foarte diferita de prima, cu dure...
  • Activități de dimineață

Sunt multe lucruri care imi lipsesc de cand sunt insarcinata, dar sunt si lucruri bune care au venit odata cu sarcina. Probabil va intrebati ce poate fi bun cand greutatea corpului creste incontrola...
  • 24 de saptamani si 6 zile

Buna mamici nu am mai scris de mult timp si sau intamplat cam multe intamplari de atunci. Am intrat in 24 de saptamani si 6 zile, bebelusa mea este foarte activa si misca non-stop. Pe 10 luna aceasta ...
  • O zi banala

Azi aleg sa povestesc exact despre ziua de azi..la prima vedere banală.. ne trezim eu mănânc sotul bea cafeaua..apai el da cu aspiratorul eu sterg praful si adun hainele si pam..dureri de cap stări d...
  • Saptamana 24

Ne apropriem de sfarsitul trimestrului doi si cu fiecare zi ce trece ne dam seama ca suntem din ce in ce mai aproape de a ne cunoaste printesa. Pentru mine, zilele sunt in continuare cu suisuri si cob...
  • Gata cu amniocenteza

Gata...am scapat !Acum m-am intors de la amniocenteza .Toate s bune...bebe e sanatos..i-am vazut si fata in sfarsit seamana cu mine,are fruntea lata ca a mea :) In alta ordine de idei amniocenteza nu ...