Bebe in vacanta part V

• Ziua VII si aproape final de maraton…

Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi Agapia, Voronet si multe altele care se mai afla in zona, care nu trebuie ratate si chilia lui Daniil Sihastrul. De la Voronet  m-am ales cu o rochita cu modele traditionale, care merge minunat cu burtica mea din ce in ce mai proeminenta (si in plus, am fost prima gravida care a achizitionat frumusetea de haina de la vanzatoare), iar sotul meu si-a luat o ie, sa ne asortam…ca na, poate facem si o sesiune photo cu burtosul… Obositi franti, am ales sa ne cazam in Targu Neamt, ca de acolo sa dam o tura in ultima zi pe la cheile Bicazului si de acolo, Ghorgheni si acasa…

Ziua VIII – ultima zi

Sa nu va mai zic ca in saptamana asta toate plecarile au fost de pe la 6-7 dimineata…burtica nu a avut timp nici macar sa se planga de somn sau oboseala, doar de picioare umflate, dar tati a avut grija sa puna cate o perna sub ele, in fiecare noapte si sa faca putin masaj, ca sa ne faca sa ne simtim mai bine J
    Am ajuns is la spectaculoasele chei, noi le-am mai vazut acum 2 ani, dar totusi au avut acelasi efect asupra noastra – marete, impunatoare, de vizitat si cu bebe cand creste putin…un popas scurt pe malul Lacului Rosu cu struguri si zmeura parfumata de munte…o inghetatuca…ca altfel concediul nu e concediu si sarcina nu e sarcina fara din astea…un ocol la Gheorgheni pentru un salam specific zonei si iar drum intins spre casa….

Am zis eu ca e maraton – daca va incumetati sa-mi repetati fapta eroica – succes…daca ma intrebati daca as mai face-o o data – da…cu riscul sa-mi simt membrele amortite si super umflate de atat drum… am fost deliciul si motivatia celor cu care ne-am intalnit pe traseu, mai ales la Cascada Cailor – mai toti m-au asigurat ca bebelina o sa fie alpinista inraita J la cat am plimbat-o noi in acest concediu… si va recomand si voua sa nu stati locului in sarcina – plimbati-va cat mai mult, vizitati cat mai puteti, ca dupa ce vine bubruza – cine stie…desi ma indoiesc ca vom sta locului…tati deja are planuri de plecare in Grecia pentru vara viitoare…

• Geanta bebelusului

Buna mamici si burtici. Azi am primit geanta bebelusului. Multumesc mult. Bebe e foarte incantata de jucarie
  • Minunea

Buna burtici, Buna mamici. Nu am mai trecut de mult pe aici, dar am avut motiv serios - a venit pe lume minunea - Maria Radmila - o fetita superba de 3350 Gr, 52 cm. Planul meu era sa nasc pe 04.1...
  • Necesar maternitate

Nu stiu daca o sa va fie de folos postarea mea de azi, dar eu m-am bucurat mult cand am primit info respectiva – m-a ajutat mult pentru pregatiri, ca na, suntem in S35 si deja facem bagajele si ...
  • La cumparaturi part II

Nu stiu cum la voi�.dar la noi greu tare cu luatul deciziilor si cumparatul�.sincer sa va spun, cred ca am petrecut mai multe de o saptamana pe toate site-urile posibile si imposibile, pe fcbk si pe o...
  • La cumparaturi part I

Lista pregatita�ma rog lista�e impropriu zis � mai mult informatii culese de la mamici care au nascut de curand�o lista cu strictul necesar de la o prietena, pentru maternitate si pentru bebe pentru p...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...