Amintiri cu burtica! :D

•      Buna seara ingerasul meu!!!

Prima noastra vacanta impreuna a avut loc in preajma sarbatorilor de Craciun,pe data de 22 Decembrie.Pentru mine a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acum pentru ca ai fost si tu impreuna cu noi,printesica noastra!!!

Desi am stat doar doua zile pentru ca am vrut sa petrecem Craciunul cu toti cei dragi ( bunicii,matusile si nasii),ne-am distrat de minune.....am facut om de zapada, am admirat acel tablou de poveste(mai ales rasaritul si apusul soarelui),ne-am dat cu saniuta si  ne-am plimbat cu snowmobil-ul. :D

Tu erai mai micuta si nu prea stiam foarte multe despre tine,dar stiam ca esti fetita si ca suntem nerabdatori sa te cunoastem si sa mergem intr-o noua vacanta cu tine,dar sa te si auzim si sa te vedem jucandu-te prin zapada! :*

"Burtica mea a fost in vacanta!!!" :D <3

• ermi apreciaza asta

• Gentuta bebe!

Buna dimineata ingerasul meu!!! :*   Astazi am fost cam lenese,ne-am trezit cam tarziu....probabil ca se datoreaza si vremii urate de afara!    Adineauri am compl...
  • Happy film!!!

Buna puiutul meu scump!!! :*    In ciuda vremii mohorate de afara,astazi o sa mergem sa ne relaxam putin la film cu tati si cu matusica....asta dupa ce o sa facem si nis...
  • Cel mai frumos sentiment!!!

Imi aduc si acum aminte de prima miscare in burtica,o miscare foarte puternica :D.....a fost ceva emotionant si foarte frumos,un sentiment ce nu se poate descrie in cuvinte. Credeam ca e...
  • Amintiri cu burtica! :D

Buna seara ingerasul meu!!!     Prima noastra vacanta impreuna a avut loc in preajma sarbatorilor de Craciun,pe data de 22 Decembrie.Pentru mine a fost cea mai frumoasa ...
  • Mai avem putin!

Buna dimineata ingeras!!! Asa cum am hotarat ieri,astazi o sa mergem in vizita la bunici si de la ei o sa mergem sa facem cumparaturi pentru geanta de maternitate. Lista o am deja pregatita de ...

• Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...
  • Primul concediu

Buna, am decis sa mergem in concediu la mare. Drumul a fost lung, am cam amortit in masina dar a fost ok. Pe bebe inca nu il simt cum misca, nu mi-a fost rau dar am fost obositi! La mare este foarte g...
  • Cu burtica prin Europa

Din experienta mea pot recomanda excursiile in sarcina. Eu am fost in afara cu avionul pana in sapt 22 si nu s-a intamplat nimic rau desi am mers si 11 km pe zi.Recent am fost la mare o saptamana dar ...
  • O zi cu Aine

In primele luni de cand am aflat ca te voi avea, pe tine, fetita mica, timpul trecea foarte greu, acum ca mai sunt doar 3 luni pana te vom cunoaste parca trec zilele una dupa alta, nu pot sa spun deca...
  • Bebe in vacanta

Vacanta am decis sa o facem in tara, initial ne rezervasem bilete pentru Turcia inainte sa raman insarcinata si am anulat. In Mamaia am gasit un Hotel pe plaja, Jijo Hotel, ca sa nu trebuiasca sa merg...