Ultima vacanta

• Desi am avut ceva emotii sa nu fac o prostie, inainte de paste am avut parte de ultima iesire inainte de nastere. Am avut grija sa nu fie la o distanta prea mare ( o ora jumatate de mers cu masina). Am plecat in numar mare sa vedem delta inainte de tantari. Timpul a tinut cu noi si am avut parte de mult soare si relaxare la pescuit. Ne-am balacit si in piscina si chiar m-am relaxat. Intreaga excursie a fost fara evenimente neplacute.....un real succes.

• A venit gentuta

A venit gentuta foarte repede. Ma gandeam ca o sa nasc si nu o sa ajunga la timp, dar imediat a ajuns. Cand am deschis-o am avut o mega surpriza sa vad ca geanta era personalizata pentru mine cu produ...
  • 33 Saptamani

Astazi am fost la doctor sa vad ce mai fac buburuzele mele si daca stau bine in burtica si spre surprinderea mea, au crescut amandoi destul si sunt egali. Au 2100 g, lichidul amniotic este bun, colul ...
  • Ultima iesire

Nu mai am mult de asteptat dar parca totul devine din ce in ce mai greu. Statul acasa ma termina si psihic si fizic. Daca stau intinsa prea mult...ma doare spatele...daca stau in fund ma doare si mai ...
  • Nu ma pot hotara la nume

Timpul trece repede, nu mai am mult si usor usor ajung la momentul nasterii si inca nu ne-an putut hotara la nume. Ce imi place mie nu ii place sotului si invers. De cateva saptamani a intrat si fata ...
  • Perna de gravide

Deoarece noptile au ajuns sa fie pentru mine un real cosmar, am zis sa incerc si eu o perna de gravide, asa ca am achizitionat o perna clepsidra desi eram sceptica de efectele ei. Dupa ce a ajuns, am ...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...