Vacanta la mare-33 sapt

• Vacanta la mare-33 saptamani

La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a intra in apa, pitica a inceput sa se agite la auzul valurilor. Este minunat sa simt cum reactioneaza la stimuli, sa o simt curioasa, sa miste atat de mult. Sincer ma simt o norocoasa, desi toate miscarile ei ma obosesc si, de multe ori ma si dor, sa o simt este chiar cel mai minunat lucru posibil. Este fascinant cum te poti atasa atat de mult si poti iubi o fiinta pe care nu o cunosti. In contextul dat, pitica a primit o noua porecla "scormonici". Asta e sentimentul avut, ca scormoneste in interior cautand ceva. Este minunata si ii multumesc in fiecare zi ca m-a ales. In timpul bailor in mare a stat foarte linistita, la plaja insa, se trezea si se agita permanent. Deseori aveam impresia ca nu doarme deloc, desi se spune ca isi petrec o mare parte din timp dormind. Am avut grija, evident, la alimentatie si la semnalele primite. Daca simteam ca nu pot sa mai stau in apa ieseam chiar daca abia intrasem, daca ma simteam obosita ma odihneam (asta s-a intamplat doar in ultima zi). Oricum permanent m-am simtit usor stresata si mi-era teama sa nu se decida ea sa apara mai devreme (temere nejustificata tinand cont de ce s-a intamplat mai tarziu). Cand am ajuns acasa am simtit cu adevarat o usurare. Intr-adevar, poate am fost prea stresata, tinand cont ca nu am intampinat nici o problema, dar nu am excelat niciodata in a fi o persoana pozitiva.

• Geanta Bebelusului

Saptamana aceasta am primit geanta bebelusului si minunata oita. Un proiect foarte binevenit in randul nostru, al proaspetelor mamici. O gentuta foarte utila in plimbatile cu bebelusa si o oita simpat...
  • Travaliul si Nasterea la Filantropia

In dimineata zilei de 20 septembrie,vineri, m-am prezentat la cabinet, asa cum stabilisem cu medicul meu. Desi doctora imi spusese ca luam neaparat o decizie la aceasta data, speram ca decizia sa fie ...
  • Presiunea termenului

Desi toata sarcina mi-a fost teama de nasterea premature, acum termenul se apropia iar pitica mea nu dadea nici un semn in vederea cunoasterii. Mi-am dorit extrem de mult ca ea sa isi aleaga ziua. Can...
  • O fiinta, o minune

39s si 2 zile. Atat de aproape. Am fost la medic iar pitica are in jur de 3500. Voi incerca sa mananc mult mai putin pentru a evita o ingrasare brusca a ei. Imi doresc sa nasc natural. E greu cand pri...
  • Atat de aproape

38 s si 5 zile. Aproape intru in sapt 40, teoretic ultima saptamana a calatoriei. Incep sa intru in panica deoarece contractiile false sunt foarte putine iar pitica pare ca inca nu a coborat. Imi dore...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...