In excursie - Mdina, Malta

• Iubita lui mami micuta, daca tot suntem in Malta, am decis ca azi sa vizitam Medina, un oras superb, cu un aer medieval deosebit, care ne-a incarcat de energie si de liniste.

Ne-am plimbat toata ziua, tu ai fost foarte cumintica, nu ai chinuit-o pe mami cu greturi si nici nu te-ai "plans" in vreun fel ca ai obosit de la atata mers si plimbare. Vreau sa iti povestesc cum mami a furat azi pentru prima data de cand e gravida :-)). Eram in Medina (The Silent city), in interiorul cetatii si ma plimbam cu tati de manuta frumos pe stazile inguste si cu arhitectura lor speciala. La un moment dat, am dat de un mini-platou de film, unde actorii, scenaristii si regizorii tocmai avusesera de tras cateva cadre. Cand am ajuns noi, toata lumea pleca, aparent terminasera ce aveau de filmat. Ne-a surpins placut sa avem parte de platoul nostru de film chiar pe strazile Medinei. Ce-i drept, platoul era unul simplu, pitoresc, infatisa o piata cu muuulte tarabe, obiecte artizanale si obiecte de lemn lucrate manual. Surpriza si mai mare a fost ca maltezii lasasera toate legumele folosite pentru decor inca pe mese. Vaaai si cat de bine aratau toate - rosii, vinete, dovlecei, telina. Proaspete, colorate, imbietoare, yum yum. Si, cum la noi acasa e iarna, rosiile din supermaketuri au gust ca de carton, rosiile astea atat de aratoase mi-au facut o pofta incredibila. In secunda 2 m-am trezit ca am luat una de pe o taraba si am mancat-o pe nerasuflate.

Tati imediat imi zice "Iubita, ai furat! Ce facem daca iese bebe cu pete rosii la gura?:-))". Eh, ce sa zic, eu m-am bucurat din plin de gustul rosiei si nici nu-mi pare rau daca o sa ai buzele rosii. O sa fii o bebelina mega-frumoasa, cu buze rosii, falcute si ochii negri.