In asteptare :)

• Buna mamici,

Nu am mai scris de ceva vreme, am luat o mica pauza :). Intre timp, lucrurile au avansat, am ajuns deja in saptamana 38 :D. Semn ca mai este doar un pic. Uii, se aduna impreuna cu emotiile si un pic de teama de nastere ( mai ales naturala). Dar trecem peste. Ca si stare generala, as zice ca este na buna. Nu stiu daca si voi ati avut/aveti probleme cu picioare umflate si dureri de maini ( palmele mai exact), dar la mine au fost chinuitoare in ultimul timp, cam de prin saptamana 35 si se accentueaza. Dar doctorita mi-a confirmat ca sunt normale, deci ma conformez. Inca nu am ajuns la nici o sedinta foto si ma  incearca o melancolie ca am trecut peste perioada aceasta fara prea multe amintiri ramase. In rest bebelina este in crestere, are deja aproximativ 2900. Si incepem sa ne certam serios pe spatiul din burtica :))). Saracuta, la fiecare intindere de-a mea, reactioneaza, semn ca o cam deranjez :D. Deja ii pot simti piciorusele ( sau cel putin asta cred eu), la cat misca din ele, va avea muschii tonifiati :)). I-am aranjat camera, i-am cumparat si cercelusii. Initial ma gandeam sa nu ii gauresc urechiusele, sa o las pe ea sa aleaga daca va vrea sa faca asta cand va fii mai mare. Dar am decis totusi ca trauma pentru copil este mult mai mica acum, la nastere, decat cand va creste. Nici nu-si va aminti ca a trecut prin asta.

Va pup! Sa-mi tineti pumnii :).

Ana

• Ecografie de final:)

Mai este foarte putin si deja ma cuprinde o stare de nerabdare si neliniste. Am fost saptamana trecuta la o alta ecografie , de aceasta data la spitalul Filantropia, acolo unde o sa si nasc in scurt t...
  • Din capitolul "cu bata'n balta"

Si daca tot asteptam cu nerabdare momentul nasterii, iata ca s-a gasit ceva care sa imi umple timpul si sa ma faca sa vreau sa mai astept momentul. Intrucat am luat cam 15 kg in sarcina, acest lucru a...
  • In asteptare :)

Buna mamici,   Nu am mai scris de ceva vreme, am luat o mica pauza :). Intre timp, lucrurile au avansat, am ajuns deja in saptamana 38 :D. Semn ca mai este doar un pic. Uii, se aduna impreuna c...
  • Activitate intensa

Ma tot uit la poze cu bebelusi si imi imaginez cum va fii Amalia :)). O sa fie tare haioasa. Mi se par simpatici foc bebelusii cu caciulitele acelea colorate, lucrate manual- poate invat pana la iarna...
  • Intrebari de trimestrul 3

Buna Mamici,   Pe ultima suta de metri, am inceput sa imi pun unele intrebari legate de alaptare si in general , de protejarea si pregatirea sanilor in aceasta perioada ( din saptamana 35 pana ...

• Bebeluș

38 de săptămâni și 4 zile ...burtica creste si unele zile par foarte lungi. Zilele acestea au început sa apara mici umflaturi la nivelul mâinilor și picioarelor, dar un masaj seara sau dimineața face ...
  • Cea mai frumoasă mămică

Să te port în pântece, draga mea Emma, a fost (și încă este) o minune în sine care, contrar sentimentelor unor mame, m-a făcut să mă simt nu doar mândră de corpul meu tot...
  • Mamici cu burtici

Buna mamici din toata lumea voi la 38 de saptamani va confruntati cu dureri de spate? Eu da
  • Ultima suta de metri pana la nastere

Hey buna dimineata!!! Ia ta ne ajunsi in saptamana 38..o saptamana cu emotii asa a inceput pentru ca bebe da semne ca vrea sa vina pe lume ...sunt asa nerabdatoare sa te strang in brate puiut desi ai ...
  • A day to remember

Hey baby Maya-Natalia, Nu stiu cum ti-a fost tie ziua asta, mi-as dori sa stiu, te-am simtit putin agitata in unele momente, in orice caz, pentru mami a fost o zi tare ciudaaataaa :)) Asa cum o sa it...
  • Săptămâna 38

Uraaa! Am reușit să ajungem cu bine în săptămâna 38. Numărătoarea inversă a început. Mâine stabilim ziua cea mare, ziua în care viața noastră se va schimba și va avea altă valoare. Deși cele 15 kg sun...
  • Noapte alba

Inca sunt franta de oboseala..am avut o noapte alba.La ora 12:00 noaptea au aparut si ontractiile dureroase.Am crezut ca o sa fie una,doua si se opresc..dar de unde?S au repetat pana la 5 dimineata d...
  • Relaxare

Astazi am iesit in oras cu nasii nostri. A fost o zi frumoasa. Ne-am plimbat putin prin parc. Simteam nevoia sa ies din casa, sa ma misc putin la aer proaspat. Bebe a fost foarte activ si acum este li...
  • Trasaturi bebe

Cu cat se apropie perioada ne gandim oare cu cine va semana bebe. Ne dorim amandoi sa aiba ochii sotului, suntem innebuniti dupa ochii albastri. Mi-as dori enorm sa aiba caracterul meu si fizicul tata...
  • Somn linistit

Astazi m-am trezit foarte bine. Am avut un somn foarte linistit fata de ultima perioada. Cred ca m-am trezit doar de 2 ori peste noapte fata de 6-7 ori alta data. Burtica se lasa si bebe incepe sa mis...