Statistici

Blogeri Activi
    3411
  • Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...
  • Poarta raiului

Catre Poarta Raiului in Bali, mai mult de 200 de scari, la peste 30 de grade , cu burtica de 5 luni, cu fetita de 4 ani de mana, haide mami ca poti. Daca vrem putem sa facem exercitiile care nu am a...
  • Safari

5 luni cu burtica la vedere si o nebunie de Safari si o plimbare superba pe elefant. O excursie planuita cu mult inainte sa aflu ca sunt gravida, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa vreau sa...
  • Copil ratacit in aeroport

Am pierdut fetita de 4 ani in aeroport in Bali. Dragi mamici va cunoasteti copiii foarte bine, pastrati-va calmul si ati sa sti ce sa face-ti. Dupa 22 de ore de zbor si oboseala parintilor este un fac...
  • Zbor lung

A doua sarcina , in 5.luni de sarcina , ma pregatesc de vacanta. Zbor de 22 de ore pana in Bali la 5 luni de sarcina. Pregatiri asidue, vacanta planificata de un an de zile, bebe din burtica a aparut ...
  • Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Calatorie cu peripetii

Buna dimineata puisor, Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plec...
  • Buna ziua!

Buna ziua! Iesi a sosit mult dorita gentuta a bebelusului! La fix pentru prima vacanta! Va multumim mult!
  • Prima noastra vacanta

Si am plecat si in prima vacanta cu burtica. In prima zi am plecat la sky in Baile Harghita, prima zi de sky dupa 2 ani de pauza, a fost superb, am simtit ca plutesc. In urmatoarele 4 nopti am pleca...
  • Top 11 orase din Romania de vizitat

România cu greu poate fi numita destinatie turistica populara în comparatie cu alte tari europene. Multi cred ca este extrem de sarac în puncte de vedere si privelisti frumoase, dar ...
  • How to get to Lhasa from Beijing

Do you plan a dream journey in Tibet? How do you prepare for this dream? If you dream to explore the natural beauty of Tibet, you should plan today. To enter Tibet from Beijing, you have 2 options. W...
  • Tibet Travel Permit

Thousands of people travel to Tibet every year to experience the unique culture and visit some of the highest, most remote areas of the world. Tibet is  “third pole of the world”...
  • Top 4 of Tibet attractions

This summer, in order to escape the hot summer of the city, it is a good choice to go to the famous mountains and rivers. The temperature in the mountains is generally low. If you visit the famous mou...
  • vacanta

In perioada aceasta de pre natal, ne prinde bine o vacanta , sau 2 ,3, mi scapam de stresul de la job,  mergem la apa termala, eu pe margine, ca nu ii indicat sa intru in apa termala, seara plimb...
  • Prima lunga calatorie cu bebe in burtica

Am implinit cam 8 saptamani si tocmai am primit o oferta de a merge pana in Spania. Am cautat bilete de avion destul de mult timp, dar nu am prea gasit la un pret acceptabil, asa ca pana la urma ne-am...
  • Cautand realitatea: Pesteri cu elfi, Mistras si satul acoperit de picturi

> continuare de la In Peloponez, nimic nu e mai intens decat visarea   Dupa noaptea in care vantul a batut cu furie toate obloanele pensiunii Ktima Karageorgou,  dimineata a fost supri...
  • In Peloponez, nimic nu e mai intens decat visarea

A trecut deja un an de atunci. Dar parca nu imi vine sa las timpul sa prafuiasca amintiriile acelor zile de octombrie. Incarcate de legenda si vis.   Ma gandesc ca daca pentru mine aventura ac...
  • azi ninge si facem baita

Inca o zi de iarna .Dar noi suntem activi si mergem sa innotam.Ca doar ma iubeste mami si tati,ma plimba mereu.
  • yupyyy

Piscinaaa

• In vacanta - Diverse

Andrei are prieteni in Olanda, Cipru si Romania. Romania si activitatiile pe care le face in Bucovina au ramas in inima lui.